close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 טיפים לעיצוב משרד קטן

מערכת שורשיז תשרי, תשעט26/09/2018

עיצוב משרד קטן מחייב פתרונות יצירתיים ומותאמים לצורכי העסק ועובדיו, כאשר יש להתחשב גם במגבלות התקציב מאחר ולעסקים קטנים אין אפשרות להשקיע ממון רב בעיצוב המשרד

תגיות:
עיצוב משרד קטן מחייב פתרונות יצירתיים ומותאמים לצורכי העסק ועובדיו, כאשר יש להתחשב גם במגבלות התקציב. כאשר ניגשים לפרויקט מאתגר כמו עיצוב של משרד קטן יש לאפיין את צורת העבודה וצורכי העסק, למשל האם לקוחות מבקרים במקום, האם במשרד הקטן יש עובד אחד או צוות עובדים ועוד.

כדי לחסוך בעלויות אפשר לעצב את המשרד לבד, לאחר קריאת מידע רלוונטי באינטרנט ובמגזינים שונים בתחום העיצוב. כמו כן, כדאי לפנות לחברה המתכננת, מייצרת ומשווקת ריהוט משרדי כדי לקבל ייעוץ מקצועי וסיוע של מעצבת פנים מטעם החברה.
אם שכרתם משרד קטן ובמידה ואתם מתכננים להפוך חדר בבית לצורך משרד קטן, כדאי לכם לקרוא את הטיפים הבאים על מנת לחסוך עלויות וכדי לקבל החלטות נכונות שישפיעו על נראות ועיצוב המשרד ועל האווירה במקום.

בחירה נכונה של ריהוט משרדי
שטחו של משרד קטן נמדד במ"ר, ישנם משרדים קטנים עם חלל גדול ופתוח ויש מקומות עם שני חדרים או יותר. בהתאם לחלוקה הפנימית של המשרד ובהתאמה למספר העובדים וסגנון העבודה, יש לבחור ריהוט משרדי. למרות התקציב הנמוך של העסק יש מגוון רהיטים איכותיים ומרשימים ביופיים המתאימים למשרד הקטן.

מומלץ להתרשם באתר מקולקציות שונות של ריהוט משרדי, חשוב לשים לב לפרמטרים כמו מידות, עמידות, חומרי גלם, עיצוב ארגונומי, מראה ונוחות. בכל משרד יש לפחות שולחן משרדי אחד עם כיסא אורתופדי איכותי ונוח לישיבה ממושכת. כמו כן, חשוב לרכוש ארונית וכוננית לצורך אחסון ציוד משרדי, קלסרים ופריטים נוספים. כדי לשמור על משרד מסודר ומאורגן יש לבחור היטב את פתרונות האחסון, ניתן לנצל את החלל הקטן באמצעות בחירה נכונה של ארונית המתנשאת לגובה.

הריהוט המשרדי חייב להתאים לצורת העבודה במשרד ולמאפייני העובדים, כמו כן כדי ליהנות מהרמוניה ומאווירה נעימה במקום, חשוב שהריהוט יתאים לגוון הקירות, למוצרי הטקסטיל (וילונו וכדומה) ולתאורה. אין להעמיס בפריטי ריהוט, חשוב לשמור על מרחב פנוי לתנועה חופשית במקום, ומומלץ לבחור ריהוט משרדי אלגנטי רק לאחר מדידות מדויקות ותכנון נכון ויעיל של המשרד ומיקום הרהיטים.

בחירת גוונים למשרד הקטן
לאחר בחירת הריהוט המשרדי יש לבחור צבעים מתאימים לקירות, אפשר לצבוע את המשרד לבד או על ידי חברה מקצועית. בעבר הלא רחוק היה נהוג לבחור בגוון לבן המשרה אווירה נעימה ומספק תחושה של משרד גדול יותר. כיום, נהוג להוסיף צבע לקירות העסק, במשרד קטן אפשר לבחור קיר אחד מרכזי ולצבוע אותו בגוון דומיננטי ונועז כדי ליהנות ממראה מרשים ומאווירה יוקרתית ואלגנטית יותר.

יש פלטת צבעים גדולה, חשוב לבחור בגוונים המתאימים לעיצוב הרהיטים, ובעיקר לצבעים בלוגו של העסק. שימוש נכון ובחירה נבונה של צבעים מאפשרת ליצור סביבת עבודה נעימה ולחזק את המותג.

תאורה נכונה במשרד הקטן
זהו אחד הטיפים החשובים, יש לבחור גופי תאורה בעיצוב מרשים ובהתאמה לגוון הקירות, לעיצוב הרהיטים ולצורכי המיתוג של העסק. במשרד קטן יש להתקין תאורה איכותית כדי לעבוד בנוחות בכל שעות היום, עם זאת חשוב לשים לב לכמות האור הנכנסת מבעד לחלונות, ומומלץ לשלב בין תאורה חזקה לגופי תאורה מעוצבים עם אור בגוון חם ובאופן נקודתי, וזאת כדי ליצור אווירה ביתית וחמימה במשרד.

פתרונות אחסון
חשוב לבחור פתרונות אחסון חכמים כדי לנצל היטב את חלל המשרד הקטן. בגלל מגבלות השטח יש לדאוג לסדר ולארגון תמידי במשרד, במיוחד אם מקבלים לקוחות במקום או מקיימים ישיבות. יש מגוון פתרונות חכמים לאחסון יעיל של קלסרים, כלי עבודה, ציוד משרדי וכדומה.

כמו כן, לפני שאתם ממהרים לרכוש ארון אחסון, כונניות ומדפים, כדאי לאפיין את צורת העבודה וכמות שטחי האחסון הרצויה. בהתאם לכך תוכלו לרכוש פתרונות אחסון מותאמים אישית, בעיצוב מרהיב ובגודל המתאים לצרכים העכשוויים והעתידיים.

עיצוב נקי ואלגנטי
במקרים מסוימים כדאי לבחור עיצוב נקי ואלגנטי עם ריהוט משרדי בקווים ישרים ובגוונים בהירים. קווים נקיים מבטיחים משרד מרווח ונעים לעין, תחושה של מקום גדול יותר ומראה יוקרתי. מומלץ להימנע מעיצוב מורכב ומעומס במשרד. כדאי גם לרכוש מדפסת משולבת כדי לחסוך מקום, לנצל היטב את כל החללים במשרד, ולחשוב לגובה כדי לנצל את חללי המשרד בצורה אופטימלית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה